Bucket list, cz. 4

Ajajaj, zaniedbałam ten cykl… Jeśli powiem, że praca na magazynie wyprała mi mózg do tego stopnia, że ten mi się rozleniwił i nie chciało mu się marzyć, to uwierzycie i przebaczycie? Nie? No trudno, teraz wam to wynagrodzę. Do końca miesiąca postaram się dodać zaległy “odcinek” listy.

16. Zdać na prawo jazdy…
Może nie w najbliższym czasie, ale po studiach na pewno! Dlaczego dopiero po studiach? Jaki sens jest w inwestowaniu w coś, czego nie będziesz używać przez następne trzy lata? Wolę się trochę potłuc autobusem od czasu do czasu, zwłaszcza, że dzienny dla studentów w Sheffield to wydatek jednego funta. Kilka stów, a potem tysięcy na samochód, ubezpieczenie itd., to wydam gdy będę miała stałą pracę (nie lubię tego określenia) i byćmoże skończone 25 lat. Wiadomo, jak zdzierają z młodych kierowców.

17. …I nauczyć się driftu
Wbrew pozorom, kocham samochody, ryk silnika, pisk opon i prędkość. No, i nie powiem, naoglądałam się amerykańskich filmów akcji. Programów o tematyce motoryzacyjnej też. Przyznaję się! Winna! Nie zmienia to jednak faktu, że chciałabym się tego nauczyć, albo chociaż raz się przejechać z zawodowcem na torze. Może kiedyś, kto wie?

18. Gap year
Albo dwa lata, trzy… Chcę poszaleć, pókim młoda, oblecieć dalekie kraje, o których szary Kowalski jedynie marzył jako małolat i oglądał je na zdjęciach, zamiast coś zrobić w tym kierunku. W Anglii jest dużo firm, które się zajmują pomocą młodym w znalezieniu pracy i zakwaterowania w USA, Kanadzie, Australii czy krajach azjatyckich, więc czemu mam nie skorzystać? Pracuj, zdobywaj doświadczenie, zwiedzaj i nie miej zobowiązań. Dla mnie układ idealny!

19. Obywatelstwo brytyjskie
Chcę mieć podwójne obywatelstwo. Niby Europa jest otwarta dla Polaków i w ogóle, ale jest też świat poza Europą, a poza Europą Polacy często muszą mieć wizy… Które ciężko dostać, zwłaszcza do USA. Nie, żeby ciągło mnie specjalnie do hamburgerlandu, ale kto z was nie chciałby zobaczyć Wielkiego Kanionu, Parku Yellowstone albo poszaleć w Vegas? Po ukończeniu 21 roku życia. Kto im układał to prawo? Później Anglicy się śmieją, że do USA wyjechali nieudacznicy, potomkowie niewolników, ludzie nadmiernie religijni i psychole. Poza tym, w większości wyżej wymienionych biur gap year wymaga albo co najmniej preferuje obywatelstwo brytyjskie, bo Brytyjczykom po prostu łatwiej dostać pozwolenie na pracę. Niestety, nie jest to tani interes. Tysiąc funtów co najmniej potrzebuję. Poza tym, chodziłam do angielskiej szkoły, więc być może będę brana pod uwagę na innych zasadach z tym obywatelstwem. Nie wiem, muszę się dowiadywać. Ech, los imigranta…

20. Kupić buty Louboutin
Tak się to pisze? Mam na myśli te ze słynną czerwoną podeszwą. Nie, że jestem snobką, która dąży do tego, by mieć jak najlepsze ciuchy, sprzęt itd. i się, jakby to ujęła moja kuzynka, “lansować”. Mój telefon pamięta moje szesnaste urodziny, a ciuchy kupuję zwykle na wyprzedażach w sieciówkach, chybaże naprawdę wynajdę perełkę za moje dwie dniówki, więc możecie się domyślić, że nie lubię przepłacać. Po prostu widziałam piękny model i chciałabym go mieć na specjalne okazje. Raz na całe życie można się szarpnąć na buty za średnią krajową, jeśli samemu się na nie zarobiło, prawda?

Jesteś tu nowy i przegapiłeś poprzednie części? Kliknij tu, tu i tu.

Jeśli się tu tobie podoba, daj znać “lajkiem” na facebooku.

4 thoughts on “Bucket list, cz. 4

  1. Trzeba taka listę napisać i powiesić w widocznym miejscu w pokoju. Gdzieś, kiedyś czytałam, że jak się częściej “patrzy/czyta” swoje marzenia to łatwiej przychodzi nam dążenie do ich spełnienia, bo coś tam, coś tam… Nie pamiętam jak to było uzasadnione 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

