“(…) Ten plebejski gust” – powiedział przedstawiciel plebsu

Jak pewnie wiecie, niedawno zmarła jedna z blogerek modowych, Maddinka. Pewnie przeszłabym obok tej sprawy obojętnie – ot, kolejna osoba nie żyje. Szkoda, zwłaszcza, że była młoda, ale taka jest kolej rzeczy na świecie. Jednakże to, co się dzieje na jej fanpage na facebooku woła o pomstę do nieba i prosi się o komentarz!

“Ten plebejski gust”, “Zasłużyła na śmierć”, “Na chuja to żyje? Oh, wait…”, “Kompletnie bezużyteczne dla społeczeństwa” i cała lawina komentarzy tego typu. Ludzie, trochę szacunku! Mogliście jej nie lubić, ale mimo wszystko dziewczyna nie żyje i chociaż minimalny szacunek jako osobie zmarłej się należy! Poza tym, gratuluję odwagi, że piszecie takie rzeczy na stronie osoby, która nie może się obronić. Gdyby istniały igrzyska głupoty i idiotyzmu, zabrakłoby nagród i zawody by pewnie unieważniono ze względu na taką ilość kretynów, którzy IQ mają na poziomie ameby!

O hipokryzji wielu z tych komentujących chyba nie muszę wspominać? Ustawiają sobie tęczę na profilowe i lansują się na tolerancyjnych, a nie potrafią tolerować blogerki modowej? Jak chce, niech sobie pisze! Jeśli nikomu tym nie szkodzi i lubi to robić, to czemu nie? Bo polaczek-cebulaczek ma o to ból dupy, że ktoś w życiu może robić coś lżejszego niż praca w kopalni i temu komuś jeszcze za to płacić grubą kasę?

Z drugiej strony, w związku z całą tą aferą aż naszła mnie następująca myśl – Boże, jak uwzięli się na biedną blogerkę modową, to mnie po mojej śmierci zjedzą…. A niech sobie kanibale jedzą, przynajmniej po śmierci mój blog nadal będzie żył! Ruda zdzira będzie gryzła piach, ludzie zrobią “fejm”, a ja nawet nie kiwnę palcem!

Nie, że się nabijam, ale powtórzę to, co pisałam niedawno o pannie Jessice M – gdyby nie hejty, pewnie do dziś bym jej nie kojarzyła. Wniosek? Ludzie robią jej darmową reklamę. Może nie jest to zbyt dobre pocieszenie, bo Maddinka pewnie teraz leży dwa metry pod ziemią, ale, chociaż nie jestem wieżąca, to mam nadzieję, że dziewczyna sobie siedzi na chmurce tam na górze i się nabija z tych cebulaków wraz z innymi aniołkami.

7 thoughts on ““(…) Ten plebejski gust” – powiedział przedstawiciel plebsu

  1. Ci z tęczami na profilówkach są prze… kozaki. Tolerancyjność i miłość aż od nich bije.
    Ludzie to zwierzęta, udowadniają to na każdym kroku.

    Liked by 2 people

    • Ciesze się, że napisałaś ten post. Miałam się wziąć za poruszenie tego tematu, jednak Ty napisałaś wszystko co chciałam przekazać. Post trafiony w 10..a przy okazji, wyręczyłaś mnie z tego “ludzkiego” obowiązku jakim jest stanie w obronie zmarłej blogerki.

      Liked by 1 person

  2. Nikt nie zasługuje na śmierć. To że ktoś może być dla innych wkurwiający, to nie znaczy żeby go od razu zabijać nawet wirtualnie. PS: Nie wiem, czy w tym nie obraziłaś ameby. Sądzę, że ameba na większe IQ od tych co wpisują takie zdziczałe posty. Może nie potrafią się odnaleźć w rzeczywistości i dają sobą manipulować.

    Like

Leave a Reply

