Bucket list cz. 3

Już lipiec, a ja zupełnie zapomniałam, że robiłam coś takiego jak bucket list na tym blogu! Czas to nadrobić. Poniżej zamieszczam kolejne pięć punktów. Poprzednie części moich list możecie przeczytać tutaj i tutaj.

11. Nauczyć się growlu
Lubię nieco cięższą muzykę niż młoda Avril Lavigne (dobra, nadal jest młoda, ale mam na myśli czasy, kiedy była jeszcze w wieku podchodzącym pod późne liceum). Zawsze mnie fascynował sposób, w jaki “śpiewają” wokaliści takich zespołów jak Bring Me The Horizon, Linkin Park, Slipknot czy The Agonist, dla przykładu. Już jako tako umiem growlować, ale dosyć szybko mi gardło wysiada, więc nie robię tego często. Lepiej czegoś nie robić, jak się nie umie, zwłaszcza, że w tym instrumencie strun się nie wymieni. Może kiedyś pójdę na jakieś lekcje tego typu, albo poznam wokalistę zespołu deathcore, ale tymczasem się nie będę za to brać.

12. Pracować jako barmanka
Na studiach, oczywiście, nie na stałe. Żadnej pracy się nie boję, w końcu tymczasowo pracuję na magazynie, a przyjemna praca to nie jest. Dlaczego jako barmanka? Warto wiedzieć jak się robi drinki, prawda? Na jakąś parapetówkę taka wiedza się przyda. No i nie powiem, naoglądałam się Coyote Ugly.

13. Nauczyć się tańca na rurze
Rekreacyjnie, nie jako praca, chociaż nie pogardziłabym. Tancerki go-go sporo zarabiają mimo wszystko. Poza tym, drogie panie, czy same nie chciałybyście być takimi tancerkami chociażby dla swoich mężczyzn w sypialni?

14. Tatuowanie
Chodzi to za mną od kiedy pierwszy raz obejrzałam “LA Ink” w wieku trzynastu lat. Od tamtej pory rysowałam jak nakręcona, by stworzyć rozległe portfolio, którego małą próbkę macie w poprzednim wpisie. W wieku 14/15 lat zaczęłam szukać praktyki w studiach tatuażu, gdzie mi zwykle odmawiali ze względu na wiek albo mówili, by wrócić, kiedy będę miała conajmniej 16 lat. 16 lat skończyłam, ale nic akurat nie było. Do tego zaczynałam wtedy college, myślałam o studiach i poważnie trenowałam kickboxing (4 razy w tygodniu minimum). Rysowanie zeszło na bok i wróciłam do tego…. Tydzień temu. Teraz jest okazja, by się załapać na praktykę u jednego z lepszych tatuatorów w okolicy, także trzymajcie kciuki w ten wtorek!

15. Nauczyć się języka francuskiego
Mam podręcznik z płytą, chęci, tylko czasu brak. A raczej, mam STRASZNEGO lenia! Zawsze przyświeca mi myśl, że skoro nie jadę do Francji lub Kanady w najbliższym czasie, to francuski mi nie jest potrzebny. Język miłości jest bardzo prosty według mnie, bo gramatyka jest taka sama jak w polskim, a dużo słów podobnych do angielskiego, tylko potrzebuję po prostu mocnego kopa w dupę typu wymiana studencka. Teraz mam wakacje, więc wypadałoby się za to wziąść, skoro chciałabym spędzić Sylwestra w Paryżu…

11 thoughts on “Bucket list cz. 3

  1. W Naszej szkole wszyscy szybko uczyli się niemieckiego. Jak ktoś czegoś nie wiedział to w jego stronę nauczycielka rzucała kluczami 😀 Wyleciała po 2 miesiącach bo trafiła jakąś dziewczynę w głowę.

    Liked by 1 person

  2. Też zawsze chciałam zostać tatuatorką- i na chceniu się skończyło. Cośtam kiedyś rysowałam, ale zauważyłam ,że większą frajdę sprawia mi pisanie ,niż rysowanie. Tatuować, owszem, chciałabym, ale nie da się tego robić nie szkoląc rysunku, a to niestety zaniedbałam 😦

    Like

  3. Też zawsze chciałam być tatuażystką, ale nie rysowałam od wieków. Poza tym, pisanie sprawia mi znacznie większa frajdę niż samo rysowanie. Tatuować, owszem ,chciałabym, ale nie da się tego robić bez szkolenia rysunku, co niestety zaniedbałam.

    Like

    • Też trochę zaniedbałam, ale wzięłam się z tym do kupy. Zwłaszcza, że mam teraz czas, bo wakacje i “zadanie”, które dosłownie dwie godziny temu zadali mi tatuażyści. Mam czas do poniedziałku, więc życz mi powodzenia 😉

      Like

Leave a Reply

