Bucket list, cz. 2

Minął miesiąc, więc czas na kolejną dawkę mojej listy!

6. DAKAR!
Nie mówię tu o stolicy Senegalu samej w sobie. Chodzi mi o Rajd Dakar! Czternaście dni, tyle samo etapów, ja na quadzie lub motocyklu, a przede mną tysiące kilometrów pustyni! Brzmi przerażająco? I o to chodzi! Do odważnych świat należy!

7. Stary Dodge Charger!
Kocham, kocham, kocham stare, amerykańskie muscle car i kiedyś się jednego dorobię! Jedna z nielicznych rzeczy, jakie się udały Amerykanom, to samochody. Będę jak ten staruszek, który goni w cholerę dzieciaki kręcące się przy jego samochodzie, krzycząc “do domu, uczyć się do egzaminów!”. W końcu klasyków już nie robią! Ten ryk silnika V8, ach! Dla mnie idealne auto na wyjazd weekendowy za miasto!

8. Nieruchomości
No co? Nie od dziś wiadomo, że na nieruchomościach można dobrze zarobić! W niektórych krajach taka kawalerka jest dużo tańsza niż w Anglii czy Polsce, biorąc pod uwagę zarobki, a kiedy tych nieruchomości masz kilka, do tego wynajętych prywatnym osobom lub firmom, to praktycznie nie musisz pracować. Co w takim razie bym robiła w wolnym czasie? Czytała, podróżowała, pisała bloga, dokształcała się… Jest wiele możliwości, ale niektórzy nie mogą tego przyjąć do wiadomości, że można robić coś więcej niż nudna praca.

Praca, to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu

9. By się nie narobić, a zarobić
Bynajmniej nie jestem leniwa. Po prostu nie chcę być jedną z tych osób, które robią za najniższą krajową, pracują pięć razy w tygodniu i nic z tego nie mają, prócz zszarganych nerwów i myśli o tym jakby mogło wyglądać ich życie, gdyby obrali inną ścieżkę w życiu albo sąsiad był biedniejszy. Za dużo w tym świecie niespełnionych ludzi i marzeń, bym sama do nich dołączyła. Może wstąpię do policji po studiach? Co prawda, kłóci się to z moim światopoglądem, ale emerytura po dwudziestu latach służby, dlaczego nie?

10. Sylwester w Paryżu!
Brzmi jak tytuł filmu, prawda? Dosyć swierzy pomysł, wpadł mi do głowy całkiem niedawno. Znalazłam już w miarę tani bilet lotniczy, tak samo jak zakwaterowanie. Jeszcze nie wiem, czy pojadę w tym roku, ale pomysł jest, a środki też się szybko znajdą. Poznałabym jakiegoś przystojniaka, z którym wypiję szampana na szczycie Wieży Eiffla, kiedy wybije północ i wystrzelą tysiące fajerwerków. Mrzonki? Kiedyś mądry człowiek powiedział, że marzenia są po to, by je spełniać! Poza tym, osobiście chcę mieć, co wspominać na starość.

4 thoughts on “Bucket list, cz. 2

  1. Tak ,też chce mieć co wspominać na starość! O to własnie chodzi w życiu! O zbieranie historii 😉
    Fascynacja samochodami u kobiety? Coś nowego 😉 Nawet nie wiem o czym mówisz w całym punkcie siódmym ;D
    Fajnie byłoby mieć czas wolny i poświęcac go na swoje pasje, a nie pracować. Większośc ludzi nazwię Cię wariatką albo leniwą właśnie. Boją się ryzyka, bo przecież nieruchomości to jest jakieśtam ryzyko. Nie, lepsza jest kasa w biedronce, zdecydowanie.

    Liked by 1 person

  2. Jedno dobre, co ojciec mi zaszczepił, to miłość do samochodów i starego rocka 😀
    Ludzie zawsze będą gadać, co by człowiek nie robił. 😉 Poza tym, wiem czym pachnie taka praca szarego Kowalskiego, bo sama pracuję na magazynie z multum Polaków. Dorywczo, ale pracuję. Frustraci, cebulaki, koniobijcy przekonani o tym, że los się na nich uwziął, a sami się nie wezmą z życiem za bary, bo po co? Przepracowałam w ciągu ostatnich ferii cały tydzień z wyżej wymienionymi i, mimo kilku fajnych wyjątków, myślałam, że OSZALEJĘ! Taka praca jest zdecydowanie nie dla mnie. Już bym wolała własny biznes zacząć od zera czy pobawić się w coś w stylu giełdy, bo wtedy gdybym się narobiła, to w końcu miałabym poczucie, że “to wszystko moje”, gdybym zarobiła pierwszy milion (A co! Trzeba mierzyć wysoko!), a nie narobiła się dwanaście godzin dziennie na kogoś wyżej mnie i dostawać ochłapy…

    Like

Leave a Reply

