“Ale dziwka!”

Nie rozumiem dlaczego dziewczyna, czy już kobieta, jest nazywana kurwą, dziwką, zdzirą i innymi epitetami tylko dlatego, że przespała się z jakimś facetem, który jej się po prostu spodobał. Czy to w klubie na imprezie, czy na pierwszej randce.

Poważnie? Szczególnie kieruje to pytanie w stronę panów, którzy między sobą się burzą jakie to cnotki niewydymki są na tym świecie, a jak przyjdzie co do czego, to ci sami faceci mówią o takiej kobiecie, że jest taka, siaka i owaka.

Sorry panowie, ale osobiście wolę fajnie spędzić czas z przedstawicielem waszej płci, niż bawić się w podchody. Chcesz mnie przelecieć? Fajnie, powiedz to. Jeśli nie jesteś chamem, brudasem i paszczurem, który w moim mniemaniu nie kwalifikuje się do skali 1-10, a ja akurat mam ochotę na igraszki łóżkowe i nie tylko, to jest duża szansa na to, że nie wrócimy do domu sami. Jesteś taki, jak wymieniłam wcześniej? Wybuchnę głośnym śmiechem i odejdę na drugi koniec sali, kręcąc tyłeczkiem i wezmę się za twojego przystojnego kolegę lub starszego brata, a ty szukaj dalej, może ci się poszczęści. Będziesz natrętny? Wtedy osobiście wyładuję na tobie całą baterię paralizatora z mocą kilku tysięcy woltów i w dupie mam policję, skoro sam działasz wbrew prawu.

Nie wiem, jak jest w Polsce, ale w Anglii jakoś nie uświadczyłam przedstawiciela płci męskiej powyżej szesnastego roku życia, który nazywał by dziewczynę/kobietę panią lekkich obyczajów, bo założyła krótszą spódnicę i szpilki czy mocniej się pomalowała. Przynajmniej z takimi się nie zadaję. Prędzej panie kobietki w toalecie w pracy, szkole, na imprezie, stacji kolejowej, gdziekolwiek, które obgadują ładną koleżankę, a o dziwo same urodą zwykle nie grzeszą.

O co chodzi? Czy to walka o przetrwanie?

Gdzie ta słynna “solidarność jajników”? Jeżeli nie podoba się wam to, że za koleżanką ogląda się co drugi facet na ulicy, to zmieńcie towarzystwo na brzydsze, albo same o siebie zadbajcie! Chybaże chcecie być jak te Angielki – grube, zaniedbane, potargane, brudne, a potem się dziwić, że faceci się “hajtają” z Rosjankami czy Ukrainkami i burzyć się na cały świat. W UK akurat BIALI Anglicy, podkreślam, w większości z Polkami, ale chyba rozumiecie analogię?

“Takiej po obcokrajowcu nie tknąlbym kijem!”

Typowy tekst polaczków-cebulaczków, kiedy słyszą, lub czytają, że Polka, jak oni sami twierdzą, “puszcza się” z innymi, niż Polacy. Sama słyszałam takie zarzuty ciskane w moją stronę, a ja powiem wam coś takiego – mam to tak głęboko w dupie, że wychodzi mi drugą stroną. Skoro sam nie umiesz żadnej wyrwać, to oczywiście każda jest puszczalska? A jak z “obcym”, to w ogóle, na stos czarownicę! Z doświadczenia wiem, że biali Anglicy bardzo po dżentelmeńsku traktują panie w porównaniu do Polaków, z którymi miałam nieprzyjemość się spotkać. Typowy Polak, z którym się spotkałam, przychodził w starym dresie, przeklinał, traktował mnie bardzo roszczeniowo, nie umiał się zachować w miejscu publicznym… Potem taki się dziwi, że Polki wolą Anglików albo “brudasów”!

Drodzy panowie, trochę kulturki, dżinsy i marynarka zamiast dresu od czasu do czasu, prysznic, perfumy jak dla faceta, nie gówniarza z gimbazy, fajna gadka i każda wasza! Drogie panie, już swoje powiedziałam w kilku zdaniach.

Podobają się wam moje wpisy? Polubcie mój fanpage, a będziecie dostawać powiadomienia o nowych wpisach

8 thoughts on ““Ale dziwka!”

  1. Mi to obojetne. Ja tam lubie byc tak nazywana… Dziwka, suka itp. Lubie te nazwy, bo tak mnie chlopak nazywa. I to sa czule nazwy na kobiete. Moim zdaniem przynajmniej.

    Like

  2. W Polsce tak już niestety jest. Jeśli mężczyzna ma ochotę przelecieć jakąś kobietę, to ma po prostu ochotę na seks. Jednak jeśli to dziewczyna ma ochotę na seks z nieznajomym – to jest dziwką…

    Liked by 1 person

  3. […] Lubię szydzić, co pewnie zauważyliście w niektórych, większości, wszystkich (?) moich wpisach i nie wstydzę się tego. Jeśli mi coś nie pasuje, napiszę o tym. Każdemu się może dostać bez próby zrozumienia i bez zapowiedzi, jak właśnie nauczycielom, nudnej pracy na etat dla nudnych ludzi, jak i tym przesadnie religijnym czy kulejącej edukacji seksualnej w Polsce albo podejściu do samej seksualności, zwłaszcza tej kobiecej. […]

    Like

  4. […] 13. Nauczyć się tańca na rurze Rekreacyjnie, nie jako praca, chociaż nie pogardziłabym. Tancerki go-go sporo zarabiają mimo wszystko. Poza tym, drogie panie, czy same nie chciałybyście być takimi tancerkami chociażby dla swoich mężczyzn w sypialni? […]

    Like

Leave a Reply

