Nie rozumiem…

Dziś te dwa słowa będą tematem przewodnim. Mianowicie, nie rozumiem pewnych rzeczy na tym świecie. Równie wielkim i szerokim, jak i tym moim własnym małym światku. Nie rozumiem…

Prawa antynarkotykowego

Serio, jeżeli ktoś chce ćpać i jest na tyle głupi, by to robić, to jego sprawa, a jeżeli się przekręci po złotym strzale z heroiny, to może być z tego jedynie korzyść dla społeczeństwa. Dlaczego? Selekcja naturalna, kojarzycie taki termin? Osobiście nie pogardzę starą, dobrą “Marysią”, ale palę ją średnio raz na dwa miesiące, nie codziennie czy co weekend. Kasy i zdrowia mi szkoda na dragi.

Mojego trenera kickboxingu

Nie rzucając nazwiskami, mój już były trener to niezły złamas. Dlaczego? Dobra, rozumiem, jeżeli są zawody za kilka tygodni, ale trening codziennie przez cały rok, to lekka przesada jak na mój rozum. Jeżeli jesteś zawodowcem, spoko, za to ci płacą, ale sportowiec-amator, który nie ma z tego nic, poza zszarganych nerwów, kontuzji i wątpliwych raczej widoków na tytuł? Do tego, powiedzmy, masz 17/18 lat, chcesz iść na studia, cosik zarobić na swoje potrzeby i trener ci zajeżdża tekstem, że wywala cię z drużyny. Nie tylko ja odeszłam przez niego. Kilku chłopaków z drużyny też się z nim pożarło, wyszli z hali i więcej nie wrócili. Słyszałam, z opowieści koleżanki, że niezłe epitety padały…

Facetów…

…Którzy najpierw się burzą na to, jakie cnotki chodzą po tym świecie (“zero seksu do któreś tam randki/ślubu”), a gdy przychodzi co do czego, to rzucają szmatami, dziwkami, puszczalskimi i innymi epitetami. Sorry, panowie, ale moje odczucia w tym temacie są następujące – oboje jesteście dorośli? Jest między wami chemia? Macie ochotę na figle w łóżku, toalecie, gdzie kto lubi? Któreś z was ma prezerwatywę przy sobie? Nie robicie nikomu krzywdy? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to dlaczego nie? Żyjemy w XXI wieku, ludzie!

Religii

Według mnie, jeżeli potrzebujesz mieć nad sobą bata pod postacią wymyślonego przyjaciela, jakim jest “Bóg”, to nie masz prawa nazywać się moralnym i dobrym człowiekiem. Ja nie wierzę, w kościele ostatni raz byłam na komunii córki koleżanki mojej mamy dwa tygodnie temu i tylko dlatego, że mnie mała prosiła. Bierzmowania nie mam i nie czuję się “wybrakowana”, chociaż mam wierzącą rodzinę, a Biblia jest dla mnie pełna hipokryzji. Dlaczego? Z jednej strony “kochaj swego bliźniego”, a z drugiej “oko za oko”. Później czytamy gazety albo oglądamy wiadomości, gdzie mówią, że gorliwy katotalib zakatował swoją żonę i dziecko. Jakbym miała w coś wierzyć, to karma czy reinkarnacja wydają mi się nieco bardziej prawdopodobne. Przyznaję, nie jestem najlepszym wzorem do naśladowania, ale wolę być niewierząca i taka być, niż chodzić do kościoła co niedzielę, zgrywać wielką katoliczkę i być hipokrytką, jak większość wielce wierzących.

Mentalności pewnych znajomych mi ludzi

Mam osiemnaście lat, całe życie przed sobą i to raczej naturalne, że chcę po prostu poszaleć bez wdawania się w zobowiązania inne niż studia, ewentualnie praca. Spotykam się z chłopakami, czy facetami po dwudziestce, i to nie jedynie “na kawę”. Jeżdżę po Anglii, Europie, za kilka dni czeka mnie seria koncertów rockowych i metalowych. Od święta wyskoczę na drinka czy potańczyć na dyskotece… Jestem pełnoletnia, więc czy to jakiś grzech? Do tego SAMA na to wszystko ZARABIAM! Niespodzianka! Mam pracę! Co prawda, praca na magazynie nie jest tą wymarzoną, ale na początek zawsze coś, zwłaszcza, że nieźle płacą i mogę pracować, kiedy chcę. Kolejna niespodzianka! Nie puszczam się za kasę, jak niektórzy w moim mieście rodzinnym na Dolnym Śląsku twierdzą!

Narazie tyle. Byćmoże napiszę część drugą w niedalekiej przyszłości, a tymczasem do następnego wpisu!

Advertisements

2 thoughts on “Nie rozumiem…

  1. Nie jestem katolem, nie jestem nawet szczególnie wierząca, ale sugeruję, żebyś nie pisała o czymś, na czym się nie znasz. W Biblii nie ma słowa o tym, że “oko za oko”, jest jedynie mowa o “nadstawianiu drugiego policzka”, czyli pokornym przyjmowaniu krzywdy 😉

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s